onsdag, februar 26, 2014

You are so beautiful

Da vil jeg vise dere en LO jeg har laget med min kjære datter. Synes dette bildet av henne er så herlig. Har denne med i utfordringen til Vintage Utfordring #75 - Bruk maling, spray eller mist på ditt prosjekt.
Jeg har brukt en brun glimmermist, og gesso.
Begynner virkelig å like å scrappe med svart/hvitt bilder. Passer godt til vintage stilen, som jeg liker veldig godt.






Tusen takk for hyggelige kommentarer jeg får :) Ha en fin dag :) 
Klem

6 kommentarer:

Luce sa...

Nydelig pyntet lo i nydelige farger og med herlig bilde!
Ha en fin dag :o)

Bodil sa...

Nydelig LO med mange flotte detaljer :)
klem :)

Unknown sa...

Such a pretty collage this is, love how you built your page around this sweet photo! Thanks for joining us at Vintage Udfordring this fortnight, good luck! Hugs, Ira x
Ira’s Crea Corner

Lizzidroege sa...

just lovely love this..lizzi vintage challenge

Siv Anne sa...

Denne var bare så nydelig i farger og alt.
Gleder meg til å se mere "live". Regner med du skal på Steinkjerscreppa

Vigdis sa...

Sjelero på din LO !

Ps:

http://happyscrapptx.blogspot.no/2014/03/5-ars-jubileum-en-skjult-avslring-og.html