mandag, august 09, 2010

Barnevogn

Da har jeg laget min første barnevogn :)
Skal ikke skryte på meg at det gikk knirkefritt, for det gjorde det aldeles ikke !
Mitt første forsøk, ble avsluttet i går kveld...........og en idè, til å rette opp feilen, kom i dag.
Da var det bare å fortsette...............Ville ikke at det fine mønsterarket fra 3ndy design,
skulle gå til spille, og voilà her er den :)
Jeg tenkte jeg skulle ha den med på Thats just so cute sin Extra cute #12 - Baby.
Isabell har fått seg en skjønn liten gutt, så gratulerer til henne og familien !



En liten "kose"bamse har fått plass i hjørnet i vogna.
Hengt en elefant som rangle på kalesjen.



Teppet i vogna er et kort, som knytes igjen slik at det holdes igjen.



8 kommentarer:

Renée Tilbords Halden/Storbyen sa...

kjempeflott:)

jannes hobbykrok sa...

Denne ble aldeles nydelig!Nok en ting jeg ikke har tolmodighet til å lage!Helt skjønn var den,nydelig mønsterark,og lekre detaljer!
Må neten inn å beundre denne en gang til!
Klem,Janne

Yvonne sa...

Åååh! Vakkert! Denne var helt herlig, og det teppet var noe av det skjønneste jeg har sett! Så stilig å lage "kortteppe" da, kjempesmart! Nydelig blondekant. Lurer på når jeg skal få prøvd meg på denne...
Ha en super uke!
Klem

~Isabell~ sa...

ohhh, denne var virkelig lekker, knall flotte farger og detaljer.

Tusen takk for gratulasjon og takk for ditt bidrag=)

Mette sa...

Wow!!! Denne var nydelig Toini!Så stilig med kortteppe. Utrolig søtt med den lille bamsen, og rangla som er festet på vogna!
ha en flott dag:)
Klem Mette

Tussemaja sa...

Otroligt fin barnvagn! Ska själv försöka mig på att göra en sådan. Lycka till i tävlingen på TJSC!

Mim... sa...

Men denna var ju bara så skön!! gillade sammansättningen av färgerna och mönsterpappret.

Asil sa...

Har du sett! Så fantastisk vogn, og alle de lekre detaljene! Jeg er målløs av beundring!!

Takk for at du deltar! :)