søndag, november 01, 2009

Det kribler i hender .......

November er startet i dag. Kjenner at det kribler i meg når jeg ser alle de flotte utfordringene. Bare en bakdel, jeg er syk........vært i ei uke nå.....lei og atter lei. Om det er svin eller bare vanlig influensa, vet jeg ikke, men uff, hvor slapp og verkende. Trodde det skulle bedres nå, men nei :(((
Skulle laget pakkelapper, julekort og så frista den utfordringen med barna på scrapping the music. Eller alt frister nå......men det å sitte for lenge oppreist greier jeg ikke.....så her må jeg bli frisk snarest :))

Ønsker alle en riktig fin november med forberedelser og innkjøp til julekalender, julegaver og til den fine adventstida som begynner om 1 mnd. Gleder meg til jul :)))

Legger ut et bilde av ett dåpskort jeg laga på bestilling: Heklet dåpskjolen, som jeg hengte på en rosa henger. Sløyfebåndet er kjøpt på Panduro i Tr.heim. Stemplet og pynta med blonder, stoffhjerter og blomster.

1 kommentar:

Mette sa...

Tusen takk for en hyggelig kommentar i bloggen min :-) setter også pris på at du har lagt deg som følger!!!
Her var det også mange flotte ting:-) Dette kortet var kjempenydelig, skikkelig gjennomført og at du til og med har heklet kjolen er imponerende...så de er heldige de som får dette. Legger meg til som følger hos deg!!