søndag, juli 25, 2010

Når jeg var så godt i gang ......

så ble det jammen et kort til :) Dette har jeg laget til Sketchy Colors sin utfordring #31
De hadde disse kriteriene :
* Vi vil se et kort i fargene turkis, lime og litt rosa.
* Følg skissen
* Vi vil se skjult hilsen/tekst på kortet ditt.

Her er kortet jeg laget i natt. Grattis stemplet kjøpte jeg til Magnolia. Ellers er lime arket fra S.E.I. Min skjulte tekst er på tagen som er stukket inn bak bildet. Og når man trekker den ut, så ønsker jeg dere, en fin dag :)




2 kommentarer:

Julia sa...

Så fine kort du har laget!! Heldig som har vært å shoppa i ferien, det blir man lykkelig av altså :-)
Det blir ikke så mye produktivt her, er ganske sliten når kvelden kommer. Men det blir vel igjen, kanskje når vi kommer i ny huset. Gleder meg enormt til å ha et eget hobbyrom!!
tror ikke jeg har muligheten til treff i sept. Hans er mye borte den perioden så da blir jeg prosjektleder på huset (har forresten vært det nå også da...)
Håper du får laga mye fremover, jeg følger med :-)

annes paperfun sa...

Åå så herlig kort!
Stilig med bølgepappen og tags'en som du har brukt som skjult tekst.
Stilig font på "grattis" ...tøft var det!
Takk for at du deltar og fortsatt god sommer.
sommerklem Anne