mandag, august 16, 2010

Type O Negative-Love You to Death.......

.......Det er sangen som jeg har blitt inspirert av, til Scrappehusets ufordring -" La deg inspirere av en sang".
Det måtte jo bli en LO med min kjære samboer Espen ;) Vi har vært sammen i snart 13 år, og omsider bestemt oss for å gifte oss neste år ;))))
Da vi ble sammen, introduserte jeg han for Type O Negative. Liker musikken veldig godt begge to !! Hadde et ønske om å komme oss på konsert med dem.
Men dessverre døde vokalisten Pete Steele her i vår :(
Har brukt kraft kartong. Nettingbåndet har jeg malt med svart maling, og litt orange. Farget hjertet orange, og litt lime, til slutt svart glitter stick. Bokstaver fra Basic Grey, Arnodit og Panduro. Det gamle målbandet kjøpte jeg til Torill på lørdagens "Bruktdag" til Screppa.
Billett fra Moia. Som jeg har svertet med chalk og hatt på Royal Coat. Varmet med varmepistol å fjernet litt, styra fælt, hihi :)
Om du vil høre sangen, ligger den i sidebaren min :)


Bildet ble noe dårlig, men klikk på det, så ser du bedre :)


8 kommentarer:

Torill sa...

Synes denne ble knall, jeg!
Digger alle detaljene!!! Viktig å scrappe våre kjære også!!

Tusen takk for at du ble med på denne også!!!

Ann Cicilie sa...

Gratulerer med forlovelse, ja er vel kanskje på tide med giftemål etter så lang tid? :D

Stilig layout! Så flott at du har laget denne til han, og veldig personlig med den listen. Mange detaljer har du også fått med, ser ut som du har storkost deg med å lage denne! Bra jobba!


Tusen takk for at du er med på utfordringen vår :)

Mette sa...

Tøff og kul LO!! Du er kjempflink til dette Toini!
Så moro at du skal gifte deg til neste år! Jeg giftet meg for 4 år siden etter å vært samboere i mange år! Det ble en minnerik og flott dag, og så synes jeg det ble mer riktig å være gift!
Litt klønete forklart, men du skjønner sikkert hva jeg mener!
Ha en fin dag:)
Klem Mette

Sylvia sa...

Det var en skikkelig rålekker LO.Tøffe farger og stilig layout:-)
Takk for superkoselig hilsen i bloggen min. Setter stor pris på å kunne være til inspirasjon for andre!!

Miss Hønemor sa...

Den var kjempestilig!
Og gratulerer med bryllupsplanene, så morsomt :)
-Merethe-

Kari sa...

Denne likte jeg kjempegodt - fin både i tema, oppsett og farger!
Klem, Kari

Lene sa...

Herlig LO - elsker alle detaljene du har fått med her !

Ha en flott uke videre!

Elisabeth Helland sa...

knallherlig LO, liker godt fargevalget ditt og detaljene som er å finne overalt....takk for at du deltar i utfordringen vår...