fredag, mars 02, 2012

My interest

Har laget en LO, som viser mine interesser. Om du kikker nøye etter, er det detaljer for hver av dem ;)
Har igjen brukt ark fra 7 Dots Studio. Ordet "create", målbånd og Art er også derfra.
Og endelig fikk jeg brukt skiltet "Scrapbooking" jeg kjøpte for 1-2 år siden :)))
Av stoff har jeg stanset ut den store tagsen, revet strimler som er sikset på arket. På tagsen har jeg sikset en kant rundt. Uglene er klippet ut av et stoff.
Brukt knapper, og den ene orange " huset" er detaljen for min interesse for interiør.
Ellers sydd på en knapp på et bånd som er hempe til metall lenken som er festet til tagsen.
Tagsen er puttet under filmstrimlen med bildene. Der står det skrevet hva mine interesser er ;)
Fikk sprutet litt glimmermist på denne LO også....... Sprutet over noen dæsjer på strikkingen. En bit jeg klippet av noe jeg har strikket, men ikke rekt opp alt.

Det er utfordringen til Scrappehuset som de kom med i går, jeg har laget denne LOen - Tekstil, knapper & bånd.
Det første jeg gjorde var å ta noen bilder. Måtte jo bare ha bilde av hånden med den knæsje neglelakken, hihi. Og bilde av meg, usminket, slik jeg er i hverdagen ;) Ja, tok bilde selv ;)
Må si jeg kosa vettet av meg i går, ei herlig utfordring!!








Nå er det jammen meg fredag og helg.

God helg til deg fra meg  :)

Tusen takk til dere som legger igjen kommentarer, blir glad av å lese dine ord :)
Så takk for at du tar deg tid ;)

Klem fra Toini

12 kommentarer:

*marion* sa...

SÅ herlig , digger alle lagene å detaljene kan eg ikke få sett meg mett på
HERLIG!

Tusen takk for at du er med =)

Julia sa...

Såå utrolig stilig Toini!! Jeg digger denne! Du ser smashing ut!!
Kos dæ i helga!

Bodil sa...

Knallfin LO med mange flotte detaljer. Digger negllakken din, hihi...
klem :)

Merete/Scrappeguri sa...

Den var lekker! Her har du fått med mange herlige detaljer!
Merete

Siv Anne sa...

Denne var da bare superlekker.

Masse flotte detaljer og hærlige farger.

Ja det er synd det ikke ble noe Steinkjer i år.
Det er en del missforståelser som er grunnen til det. Hadde bestilt hotellrom før jul og greier men.......
Får komme sterkere tilbake til neste år

Anonym sa...

Her var mange søte og flotte detaljer! Artig -og oppfinnsom LO:))
Ha ei fin kommende uke!
Klem, Tove

♥ Mys ♥ sa...

Herlig LO med utrolig mange lekre detaljer - oppdager stadig noe nytt når jeg kikker:)
Ønsker deg en kjempefin og kreativ ny uke!:)
Hvor ble det av våren?
Har snødd her idag:(
Takk for besøk og hyggelige kommentarer hos meg:)
*Klemmer fra me*

Hege sa...

Stilig, Toini!!!
Herlig farge på neglelakken! - Du er tøff!!

Bare litt over en måned igjen nå... :-)

klems

Kjersti sa...

For en morsom idé:) LO'en din var flott, med masse herlige detaljer og lekre farger!
Klem:)

Torill sa...

Så stilig denne var!!! DIGG!!!
En veldig flott LO om DEG!!
Takk for at du ble med på denne utfordringen også!

Vibeke sa...

WOW!!! Så kul!!! Tøffe bilder - og for noen detaljer da!! Denne likte jeg godt!!:)

Bente sa...

Ultrakul LO du har laget:) Elsker alle detaljene, fargene... Takk for at du ble med på denne utfordringen også! klem