søndag, oktober 10, 2010

Se så fine ark fra " I lowe SCRAP"

jeg var så heldig å vinne fra Scrappehuset, sponset av Papir i Hjertet :)
Vant dem tirsdag, og fredag lå dem i postkassa. Det var raskt levert :)
Gleder meg til å kreere med dem !



I helga var vi sammen med svigers på hytta på Nerskogen. Veldig heldig med været, så det var deilig med noen turer. Her er vi på vei innover Breidalen, på lørdag. Så fint å gå innover der.
Merkes at oktober er kommet, noe kjørlig i lufta. Men så lenge været er bra, så spiller det ingen rolle.



Man må også raste, når man er på tur. Her er vi ferdig med det, men jeg måtte få tatt et bilde :) Varm saft var veldig godt. Ei brødskive og frukt smakte også ;)


Dette bildet ble tatt i dag, da barna ville besøke treet vi bruker å raste ved på påsketurene.
Var spent på om de kom seg opp, ettersom snøen ikke var der. Ble litt høyre da ;)
Veldig fint terreng å gå i høst, som vinter :)



Jeg hadde lyst ned på rommet mitt å scrappe, men der var det noe skitkaldt........så får se om det blir noe produksjon ????
Får strikke litt da ;)

1 kommentar:

Guro sa...

Gratulerer så masse, kjempeflott LO, med herlige detaljer :D
Kjempekoslige turbilder også, herlig å ha med familien på tur!
Håper du finner varmen iløp av kvelden.
Klem Guro