torsdag, mars 17, 2011

Bryllupsinvitasjonen

Da er innbydelsene sendt ut. Så nå er det ingen vei tilbake ;) Neida, har ikke tenkt å trekke meg i siste liten. Håper vi skal få en fin dag, sammen med familie. Det skal ikke være noe storslått bryllup. Vi skal også feire 40 års dagene våre den dagen. Og ettersom vi skulle feire bursdagene våre, så slo vi til med bryllup med det samme!
Nå er frøkena på slanker'n, som mange andre som skal gifte seg. Begynte på Grete Roede forrige mandag, så første veiinga var da bra, i hverfall. Men mytje som skal bort!!! Nå blir det Grete Roede fram til bryllupet i starten av juli.

Innbydelsene er laget i fargene som Sketchy Colors # 62 vil se denne uken, så jeg har det med der. Grå hvit og lilla er fargene.
Motivet er servietter som jeg har brukt decoupage lakk på papir. Klipt ut til hjerte.
Stoffet til blomstene er kjøpt på Panduro. Sydde hvite perler i midten. Ringene er et gammelt stempel, som Panduro hadde i den tiden jeg jobbet der.
Det var når jeg jobbet på Panduro jeg begynte å bli stempelgal. I hverfall gal etter å kjøpe :) Kunna vel vært mer brukt. Mønsterpapiret er fra Patternscape.


Ha en strålende dag :)
Klem fra Toini

7 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig invitasjonskort, nydelig pyntet :)
klem :)

Scrappellen sa...

Såå koselig kort da, og nydelig oppsett..og vakker "silke-blomst" med vakre perler!:) Og når jeg leser om den forestående begivenheten, så blir jeg rent rørt her jeg sitter!:)
Såå 1000 takk for at du deltar hos S.C denne uken, og lykke til!:)
Håper vi ser deg igjen neste gang også!:)
..Og..Lykke til med "kiloras" og forberedelser!:)
Go'klem, Ellen

♥ Mys ♥ sa...

Nydelig bryllupsinvitasjon i lekre farger:)
Gratulerer så masse med det forestående bryllupet og lykke til med forberedelsene!:o)
*Klem fra Inger*

Siv Anne sa...

Å så herlig :))) Gratulerer med det kommende bryllupet.
Kjempemorsomt og sperkt av dere å bare kline til med et bryllup når dere først skal feire.

Flott invitasjon :)

Lykke til med kurset ;)

❤ Kaia sa...

Lykke til med forberedelsene til bryllupet.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til Sc denne uken.
Klem fra Kaia

Marianne With Nor sa...

Heia! Nå var det jammen bra du kommenterte hos meg, så husket jeg endelig på å takk for den KJEMPEFINE bryllupsinvitasjonen!!!!!!!!!! Har tenkt på det 100 ganger, men glemmer det når jeg er her inne. Den var fantastisk flott altså, du er bare såååååååå flink!!!
Brudekjolen og alt klart da eller? :-)

Klem klem

Vigdis sa...

AHW :))
så fin en blomst! Innvitasjonen oser av romantikk ;)