tirsdag, august 14, 2012

Bildefritt innlegg og HJELP! :))

Får ikke til å legg til bilder for tiden. 
Helt svart når jeg laster dem ned.......
Har prøvd både Explorer, Crome og Firefox, men til ingen nytte.
Nei hjalp ikke det stort de forskjellige nettleserbytte.
Ei rar melding jeg også får
"du har logget deg av fra et annet sted"
Hva menes så med det?
Noe rart har skjedd den siste uke,
er det noe som ikke vil at jeg bloggen skal bruke?
Jeg skjønner ingen ting, 
det eneste at jeg håper at det snart skal si pling....
Så jeg får blogge på et normalt vis, 
og vise det jeg har laget til dere,
og til dere kommentere:)

Om noen skulle ha en ide
om hva som holder på å skje.
Blir jeg veldig glad 
om du tar deg tid til å forklare meg det da :)

Ha en kjempefin dag :)
Jeg skal slikke sol og nyte den i dag :)

Klem Toini

2 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Hei på Deg, jeg er en av de som er "computer illiterate" men jeg leste på en blog for ikke så lenge siden noe om å måtte kjøpe mer plass for å kunne laste ned mere bilder på blogen vår. Jeg forstod det slik at vi får bare en viss mengde MB/ GB når vi starter opp og når det er fullt så må vi betale for mere. En kan ungå eller utsett det med å betale hvis vi sletter bilder fra tidligere innlegg for å frigjøre plass til nye, med da er de vekke for alltid. Hvis det er blogspot du har så tror jeg at du kan finne ut mere gjennom google kontoen din. Kanskje noen i blog verdenen kan hjelpe. Tror kanskje at de som er på design team som legger ut nye innlegg hele veien kan hjelpe mere enn det lille jeg kan.
Hper det ordner seg for deg , lykke til :)

Vibeke sa...

Hei hei.
Så dumt da:(
Jeg betaler en fast pris i året for mer plass - ikke mange kronene. Men det kom ikke denne meldingen da.. Merkelige greier... Du kan jo prøve å sende innloggingsinfo om bloggen din til noen som kan kikke på det:)