fredag, november 01, 2013

Gratulerer med dagen :)

I disse dager feirer TJSC 4 år. Hipp hurra! Utfordringen deres er bursdag.
Leverer dette herrekort jeg har laget til utfordringen. Det blir nok min kjære som får det, når han fyller år nå i november. Passer bra, for han er like kjekk som motivet på kortet, hehe ;)
Et enkelt kort uten mye stæsj som jeg til vanlig ender opp med :)
Ha ei super duper og kreativ helg :) Jeg skal være kreativ og få brukt mye ting på hobbyrommet. Restepapiret skal i hvertfall på fart på seg ;)




 Klem Toini

3 kommentarer:

Luce sa...

Kjempeflott! Kult motiv, stilig pyntet i brunfarger!
Ha en deilig helg :o)

Julia sa...

Jeg vet du syns de to mennene er kjekke ja, både motivet og mannen! Så bra at du feirer med oss i TJSC! Klem

Maya sa...

Utrolig tøft og maskulint herrekort! Takk for at du er med og feirer bursdag med oss i TJSC!