søndag, januar 10, 2010

2 bursdagskort i all hast !!

Måtte lage to bursdagskort i helga. Dette jentekortet laget jeg til ei jente som ble 6 år. Barna var i bursdag til henne i går, lørdag. Ble laget seint fredagskvelden/natta . Trøtt, men skulle på jobb i går, så alt måtte være klart...........for dette styrer ikke pappa'n med. Fredagskvelden fikk vi også en til bursdagsinvitasjon......

Og det kortet laget jeg i dag, i all hast før barna dro i bursdagen. Til en gutt på 4 år. Det ble en del bursdager på barna i helga :) Henrik fredag, lørdag og søndag. Maiken lørdag og søndag.


De spiste ikke noe kaker i dag, så det er vel et tegn på at det var nok med bursdager for denne gang :)))

Jeg fant ut at kanskje jeg skal lage opp noen kort som jeg har liggende, så slipper jeg den hastelaginga..........

Ingen kommentarer: