onsdag, januar 20, 2010

Bursdags Bonus - STM

På Scrapping the Music, skulle man i denne bonusutfordringen lage noe som har med bursdag å gjøre. En kriterie, minst ett innsalg av en knallfarge. Her er mitt bursdagskort til min kjære sønn som ble 6 år i dag :)

Kortet ble laget i ett mønsterark med biler, som jeg har kjøpt på Panduro. Bilsporet er av ett annet mønsterark. Bilen er stemplet og farget med akvarell. Rundt lys har jeg brukt en sølvtusj. Ellers har jeg brukt svart og lysbrun kartong. Det gulstripete båndet er selvklebende. Stemplet "hipp hurra" fra Kreativ Hobby. 6 tallet er mosegummi, som jeg har festet en klipe med turkist bånd. For meg ble det nok knallfarger :)

2 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Gratulerer med sønnen:)
Håper han og resten av familien har hatt en bra dag i dag:)
Morsomt kort. Stilig med det bilarket i bakgrunnen!

Takk for at du deltar:)

Wenche sa...

Herlig og fargerikt kort du har lagd. Flott!