tirsdag, april 19, 2011

LO og kort - SteinkjerScrepp{a}

Her er en LO og et kort jeg laget til skisseutfordringen på SteinkjerScrepp{a}. LO'en laget jeg hjemme før treffet, mens kortet ble laget når jeg var der.
Har blitt en del LO'er med passbilder av meg selv. Gamle sådan ;)
Må vel få sagt at puddeltiden er over for min del!! Herrefader for ei tid, hihi. Skjemtes når jeg kom ut fra frisøren med krøller som sto rett til vers!! Ja, ja det var den tid det ;)
Brukt mye fra Tim Holtz på LO'en. Må vel innrømmes at jeg er noe svak for hannes ting og tang, krakelering, distress, ja name it ;)


Bildet på kortet er fra et av de nyeste arkene til Pretty Vintage. Skikkelig lekkert klippeark!! Mønsterpapir fra Tim Holtz. Det er også billetten. Ballongen er klippet ut fra et mønsterark ? (hukommelsen lenge leve ;)

Har vært så heldig å være en av dem som ble valgt til "Topp 4" til Sketchy Colors #66
og en av 3 Favoritter til Kreative Krumspring # 14

Ønsker deg en strålende og fin påske :)

Kos deg !!

Klem fra Toini

1 kommentar:

Julia sa...

Likte både LO`en og kortet ditt jeg! Så kult når du blander det romantiske med det tøffe fra TH.
Og gratulerer med to topplasseringer!
vel fortjent!
Kos dæ i påska!