onsdag, april 13, 2011

Snill og god

Har laget en LO i siste liten til Scrappehusets utfordring - "når musene er borte, danser katten på bordet" - En knapp eller flere. Når jeg var på SteinkjerScrepp{a}, prøvde jeg for første gang å sy for hånd. Trodde det skulle ta så lang tid, men nei..........så nå har jeg fått dilla!! Sydde på knappene, sydde på blonderen, sydde sting over bokstaver........jøss, var det alt!! Siksa kanten på det blå arket på maskin. Brukt osteklut, og som på forrige ble den festet med gesso. Fikk en liten desj orange mist. Det har sommerfuglene og ordet "god" også fått.



Ha en fin kveld :)


Klem fra Toini

3 kommentarer:

Hege sa...

Wow, her har du virkelig gått amok med synåla!! Så kuult!!!! Stilig effekt med stingene på bokstavene!!

Tusen takk for ei herlig helg!!! Den lever jeg lenge på!!

klem

Andrine og Maren sa...

Takk for at du er med på vår BlogCandy! Og så herlig å høre at du vant en premie fra oss på SteinkjerScrepp{a} - og at du ble fornøyd med premien! Kjempeherlig LO - så flott detalj med de stingene! : )

Vibeke sa...

Hei Toini!!:)

Hyggelig å hilse på deg på treffet - selv om jeg ikke visste at det var deg... Tenkte over det etter at du skrev i bloggen min.
Det var deg med det utrolig kule mini albumet - ikke sant!!:)
Må si hvem du er da vet du - var ikke meningen å være uhøflig ..

Neste treff - da vet jeg hvem du er:):)

Kult at du er hekta på søm - det har jeg vært lenge - og det er så moro. I tillegg blir det bare ditt likssom.

Ha en flott søndag videre:)