onsdag, juli 25, 2012

Ha en fin dag :)

Da har jeg farget med promarker tusjene mine. Det er jammen meg lenge siden, jeg har sittet og farget motiver. Så artig det var å gjøre det igjen :))) Får håpe det ikke blir så lenge til neste gang.......
ProMarker Norge har i utfordring  # 7 som lyder slik :
Lag ei scene med minst 5 motiver - farget i sommerlige farger.
Dette kortet er hva jeg har laget. Ser så godt ut med skikkelig avslapning og lese bok :) Fikk jammen meg lyst å gjøre det jeg også.....en annen gang...... ;) 
Noen av fargene jeg har brukt er : 
Mur og orkide: Dusky pink, peach. I blomsten også red.
Genser: meadow green, mint green.






Hadde kjempefine dager i nord til min venninne.
Skikkelig avslapning og en skikkelig fest med gamle venner :)
Godt å komme hjem igjen etter slike koselige dager. Til mann og barn og hobbyrommet.
Får litt ny guts, etter å ha vært borte ;)

 Ha en fin dag :)

Klem fra Toini

2 kommentarer:

Kjersti sa...

For et lekkert kort! Herlige motiver du har satt sammen, jeg kunne godt sittet i den stolen noen timer ja:)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Rita sa...

Så flott kort :) Fine motiver og fint fargelagt :) Tusen takk for at du deltar i utfodringen hos PMN :) Klem Rita