tirsdag, juli 31, 2012

På Skattejakt

Da har jeg leka meg :)) Vært på skattejakt etter noe småtteri på badet, kjøkken og gangen. Hvorfor skattejakt ? Jo, det hele startet med at Scrappehuset har besøk på gjesterommet av ei herlig fargerik dame fra Sverige med navnet Mahlin Wiggur. 
Og hennes utfordring til oss er som følger : 
Når du skaper, bruk noe du finner i ditt kjøkken, gang og baderom
På kjøkkenet: fant jeg sugerør, 
Gangen: ørepropper som jeg klipte til flatere sirkler, og sydde en tråd, slik at det ser ut som knapper, og en knapp fra jakka til Henrik (som forskrekka kom å sa det var fra nyjakka, hihi) For seint, allerede klipt av stiften og limt på..... 
og på badet fant jeg et mønstra plaster, som jeg limte over de avklipte sugerørene.
Denne LOen har jeg jammen meg kosa meg med :) Ugla er noe Henrik har laga og malt på i barnehagen. 





Tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg får :) Blir superglad for dem :)
Ha en kjempefin dag :)      
Klem fra Toini

11 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Gøy med skatte jakt, dette ble en farge glad og knall tøff LO med mange artige detaljer. Liker sugerørene :)

Lise Mariann sa...

Dødstøft! Og så kult det kan bli med sånt rot man finner rundt omkring (Ja, og så ting man rapper fra andres jakker da... ;-) )

Jeg ble inspirert nå, kjente jeg...

Siv Anne sa...

Så herlig da.
Virkelig en skatt denne LOen

Vibeke sa...

Så utrolig kul denne ble!! Digger øreproppene dine - ble så stilig!!:)

Torill sa...

Stilig!!!
Her har du vært på skattejakt altså! Kult med øreproppene og plasteret!!
Digg!
takk for at du ble med!!

Nora sa...

Sweet photos and I love your details, especially the buttons ;)
Big hugs,
Nora

Bettina L. sa...

Nok en stilig LO med lekker design. Liker godt clustersammensetningen og pilen. For en flott effekt det gir. Ha en flott kveld. Bettina xx

KinesKlode sa...

Så utrolig kul! Digger fargene og de festlige detaljene!
Jeg ligger meg til som fölger også jeg! Her var det så mye lekkert!!

Klem kine

Luce sa...

Hei :o)
Kjempeflott lo! Flott bruk av mønsterpapir og tape - flotte detaljer og så er jeg stor fan av kraftkartong da :o)
Ha en fin kveld :o)

Linda Brun sa...

En skikkelig skattejakt layout. Liker godt den lekne stilen!
Linda

*marion* sa...

Så lekker å herligt lenken , å kult bilde , takk for at du ble med