søndag, januar 03, 2010

Skissedilla # 40

Denne gangen var det denne skissen, laget av nabon som var utfordringen..........
.........Her er mitt bidrag til skissen. Fant et gammelt bilde av min venninne :) Det er mange, mange år siden det ble tatt......... noe man kan se på tapeten og 80 talls frisyren :)
Jeg valgte arket ut fra tapeten. Øverst i venstre hjørne, er det limt 3 lilla blonder i forskjellige lengder med bronse halvperler på. Under bildet en brun bazzil som jeg sydde fast. Brunt pong pong bånd under bildet, og en lilla blomst med bronse halvperle. Svertet en tag, og knytt på et brunt glitterbånd.
Teksten taler for seg. Nederst i venstre hjørnet har jeg surret en velourtråd, med en bronse halvperle i midten.

1 kommentar:

mi@ sa...

Skikkelig 80-tallfrisyre det der (tror jeg hadde noe lignende *fnis*)
Synes det er moro å se gamle bilder scrappet, og du løste denne flott!

Takk for at du deltar hos Skissedilla