torsdag, januar 14, 2010

Bare litt kortdilla :)

Da ble det enda et kort til Sukkersøtt #67 :) Var så moro å lage kort, så da ........ måtte det bare bli et til. Her er det jeg fikk idè om, da jeg laget det forrige. Å lage perlesmykke på stempeldama. Det brede båndet kjøpte jeg i forrige uke, på Panduro. Det var, bare måtte ha.... Det og, hehe. Var på tilbud da :) Godt at noe av det man kjøper, er det. Mønsterarket er gammelt. Ellers pyntet dama med en fjær i hatten. Blomster, halvperler og hjerte festet på sløyfe. "mirror, ........ er en selvklebende tags, kjøpt på Panduro for lenge siden.

3 kommentarer:

Kristine sa...

To kjempelekre kort du har laget til utfordringen vår!
Så kjekt at du deltar!
Klem fra Kristine

Julia sa...

Utrolig nydelige kort Toini!!
Ekstravagansa var de ja!!

Litt usikker på hvilken dag det blir på meg på screppa, men det blir bare en dag som det ser ut nå :-) Skal gi deg beskjed så fort jeg vet!

Ha ei flott helg!
Klem

Mette sa...

Kjempeflotte kort, stemplene var bare sååååå stilige. Ble utrolig flott med den svarte fjæra!

God helg!

Klem Mette