fredag, april 16, 2010

Awarder :)

Jeg har vært så heldig å fått denne awarder fra Mette og Sakkalo. Tusen takk !
Kjempekoselig at dere ville gi den til meg :)

Med denne følger disse reglene:
1.Give a top ten list of the things thatmake you happy
2.Give a top five list of trivia about your self
3. Share det award with only five persons and ask them to do the same things
4.Link the blogs you choose, and link the blog of the persons who have awarded you!

TOPP 10 LISTEN :

1. Barna og samboeren min.
2. Sosialt samvær med venner.
3. Være opplagt og frisk.
4. Glede andre :)
5. Scrapping
6. Være i aktivitet
7. Å være kreativ
8. Fargene i naturen på høsten.
9. Når våren kommer, og slipper å ha med så mye yttertøy til barna i barnehagen :)
10. Hyggelige kommentarer på bloggen min :=D

TRIVIA

* Har en samboer og to barn. Ei skjønn jente, på snart 5 år og en herlig gutt på 6 år. Det kjæreste jeg har.
* Foruten kortlaging og scrapping elsker jeg å strikke og hekle. Min første genser jeg strikket etter mønster og lærte å strikke rett og vrang, ble strikket i angora garn. Evig optimist !=) Da var jeg ca 13 år.
* Spilte volleyball når jeg gikk på ungdomskolen og til ca 18 år. Men en kratig forstuing i tommelen satte en stopper på karrieren. Eller karriere .......????. Tror egentlig ikke jeg var
av de beste, men liker nå å tro at man er bedre enn hva man er :)
* Er for tiden hjemme (vært i over 1 1/2 år) Utbrent, i begge ender !!! Når jeg blir bedre, er ønsket å gjennomføre skole : bl.a. pedagogIsk assistent, og få meg jobb, evt på SFO.
Har i omtrent alle år (20 år) jobbet i butikk (drev en sjøl i ca 2 år, før smellen kom)
* Elsker å være kreativ. Godt for sjela :) Veldig glad for at barna mine også er det. Veldig koselig når vi holder på sammen. Da er mamma i sitt ess !=)
* Er veldig flink til shippertak trening. Dermed utpeist når jeg endelig gjør det.
For det er ikke noe småøkt i starten. Neida, rett på !!! Og så synes jeg dørstokken er så veldig stor mange ganger. MÅLET er derfor å prøve å trene mindre og mer jevnlig,
og øke etterhvert.

Denne fikk jeg også av Mette. Tusen hjertlig takk ! Er veldig glad for at du vil gi den videre til meg !=D


1. Kopier awarden til bloggen din.
2.Linkt tilbake til den du har fått den av.
3. Fortell 7 ting om deg selv.
4. Gi den videre til 7 stk


1. B- menneske. Men ikke problemer, om jeg må opp tidlig. Bare veldig vanskelig å legge seg tidlig :) Sønnen min sa en dag " mamma er syvsover" hehe :)
2. Glad i mat og godteri. Derfor en evig slanker :)
3. Slutta å røyke for snart 9 år siden :)
4. Har hatt et mål om å få orden på hagen siden vi flyttet hit. (7år) Men ble ikke tildelt så veldig grønne fingre.
5. Elsker orden, men utrolig flink å rote også.
6. Drømmer hver uke at jeg skal bli millionær :)
7. Drømmer om nytt kjøkken, bad, pusse opp stua ........Kunne vel egentlig forsatt i det uendelige.

Først vil jeg gi disse tilbake til Sakkalo og Mette. Det har dere fortjent :)

Og så vil jeg gi de videre; til de som inspirerer meg, er flinke til å kommentere og prer glede :) De gjør bloggverden veldig koselig !!

Guro

Lena

Julia

Vigdis

Anne Bente

Anette

Janne

Tove

Trine


Ha ei strålende helg alle sammen !=)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du!
Tusen takk for Award! Utrolig hyggelig å få:)))
-Sitter for tiden "strandet" i nordsjøen, så jeg får hente den når jeg kommer hjem en gang:)
-Må smile av flere "beskrivelser" av deg selv:) -Mye likt! både angående sjokolade og millionærdrøm he he.
Ha en flott helg! Goe klem fra mæ

Anette sa...

Tuuusen takk for award!!! Setter utrolig stor pris på den ;) Har det litt vanskelig for tiden, så jeg vet ikke om jeg får sendt den videre med en gang... Men jeg takker så mye iallfall ;)

Guro sa...

Å tusen tusen takk for at du tenker på meg :-) Sender selvfølgelig rett tilbake til deg.
Så flotte ærlige fakta om deg; kjente meg igjen i flere av dem. Ungene er virkelig det kjæreste man har.
Må bare si at du også er med på å gjøre bloggverden til et veldig koselig sted. Setter stor pris på bloggen din og kommentarene dine.
Ha en super helg :-)
Klem Guro