fredag, april 16, 2010

LO'er som jeg laget på SteinkjerScrepp[a]

Jeg fikk laget 5 LO'er i løpet av treffet. Hadde litt sperre når jeg kom, men den forsvant da jeg hadde fått handlet MASSE :=D. Dette var den siste jeg laget. Det er av meg og Maiken snuppa mi :) Det er Henrik gutten som tok det i sommer-09.


Her fikk jeg brukt de 12 bildene fra togfotoboksen, som jeg har hatt liggende. Ei skisse i heftet vi fikk, fikk bort sperra, med hva jeg skulle gjøre med dem. Også arket har jeg også ikke helt greid å bruke, selv om det er helt herlig.


Ha ei strålende helg :o)


10 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig koselig bilde og flott pyntet:)Knall-fine blomster:)
Klem T

Guro sa...

Herlige LO'er :-) Den øverste var utrolig vakker, herlig papir og lekkert pyntet. Fint bilde.
Den under var utrolig søt; herlige bilder!
Ha en super helg :-D
Klem Guro

Astrid sa...

Heisann!

Takk for at du vil være med på blogg candyen min:-) Vinneren trekkes lørdag 17.april. Lykke til!!
God helg:-)

Klem, Astrid

Linda W sa...

oi så flotte loer, masse fint stæsj.
Ha en flott helg, klem:)

Scrappellen sa...

Nydelige LO'er da! Det øverste hadde et så utrolig skjønt og herlig bilde.:) Flinke du!
Ha en fortreffelig dag.

Klem, Ellen

Julia sa...

Så utrolig nydelige disse ble Toini!! Jeg har skikkelig scrappelyst kjenner jeg, så når jeg får permisjon neste uke skal det være blekk i skriveren og plass på kjøkkenbordet til scrapping ;-)
Ha en flott kveld!

Trine sa...

Det var to flotte Lo'er. 1000 takk for awarden, hyggelig at du tenkte på meg:)

Torill sa...

Disse fikk jeg ikke med meg!!! Så nydelige de var!! Digger fotoboksLOen! Så lurt!!

Løp en tur inn på ScrappeHuset er du snill:0)

klems

Anne Bente sa...

Så flotte LO'er! Ta en titt innom vår blogg - der ligger det en hyggelig overraskelse til deg som takk for mange kommentarer i bloggen vår. Send oss også din adresse :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

Anonym sa...

Takker og bukker for award! -Ligger en i retur til deg:)
Ha en fin dag!
Klem T