lørdag, februar 12, 2011

Ett kort etter skisse......

Da fikk jeg laget ferdig kortet til Sketchy Colors skisseutfordring denne uken.
Har brukt en av mine nyinnkjøpte tape. Denne er fra Tim Holtz. Det var så artig å bruke maskeringstape, så da måtte jeg jo prøve annet også :) Måtte derfor gå til innkjøp av noen taper.
Startet i det små, for å se om de blir brukt.
Motivet er fra et klippeark kjøpt på Panduro. Papiret ?

Da er det helg, og stålende vær. Og her er jeg inne, slapp i kroppen, varm/kald, litt hodepine, sår hals........ ja influensa kropp!! Skal prøve å slappe av nede på hobbyrommet til sporten begynner. Må se på at noen er aktiv i hvertfall ;))


Takker og bukker for alle koselige kommentarer jeg får :) Alle gleder like mye!!
Ha ei strålende helg :) .............. klem fra sjuklingen :)

5 kommentarer:

Bodil sa...

Så nydelig kort du har lagd. Lekkert med servietten og blomstene er så fine.

God bedring, klem :)

Julia sa...

Utrolig nydelig!
Du er virkelig å scrappesiget for tida du også ;-)
Jeg har helt dilla!
Så når barna er i seng sitter mor på hobbyrommet :-)
Ha en fin lørdag og god bedring!

Mette sa...

Vakkert kort!! Flott med kakeservietten bak motivet!

Håper du får litt ekstra pleie i dag siden det er morsdag!
God bedring:)

Klem Mette

pia iris sa...

et flott kort. stilig med bilde inni servietten.
ha en flott morsdag. klem pia

Anne Bente sa...

hvor er den dog bare super flot
god morsdag

klemmmm