tirsdag, februar 01, 2011

Søster og bror

Da var den 3 LO'en ferdig :) Har scrappet gamle bilder av meg og brutter'n. Husker når onkelen vår hadde tatt bilder av oss, og at vi fikk sett dem nesten med en gang. Satt å venta i spenning, hihi.
Når man ser på bildene, så ser man virkelig hvor mørkt det var inne i huset!!
Mørkt gulv og vegger..........gamle bilder. For de er ca 30 år gamle ;)
Uff, kjenner heteslag og hjertebank .........bare noen dager til jeg fyller 40 år.
LIKER IKKE !!!
Brukte maskeringstape på forrige LO, og det var så artig å bruke, så her kan det hende det blir på noen LO'er framover, bare til Advarsel :)))
Ellers fikk nøkkel og hengesel et strøk med gesso, før blank krakelering.
Har med denne LO'en i utfordring

Thats just so cute - So cute Sketch 1






Ønsker dere en fin dag :)
............klem fra Toini

9 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Denne ble kjempeflott, tøft med stiftet hamp. Gir en flott effekt med gesso og crackelering oppå

Takk for ditt bidrag=)

pia iris sa...

kjempeflott LO. husker disse kameraene jeg og ja, det kostet 100 kr for en pakke med 10 bilder, så det ble ikke tatt bilder i "utrengsmål" hihi
og du, angående alderen.... jeg er 43 jeg, og alternativet for å ikke bli eldre liker jeg ikke så vi må bare finne oss i å bli eldre ;o)
takk for et flott bidrag.
ha en super 1. ferbruar. klem pia

skipperfrua sa...

Hei! så fine LOer. Og bra at du er ute av tørken, det er ikke jeg. Men til helga skal jeg på scrappetur, så da håper jeg det ordner seg.
Jeg er litt bitt av bloggebasillen for tiden.
Ha en fortsatt god scrappe lyst.

Pia sa...

kæmpe rålækkert layout, så flot design
knus Pia

Bodil sa...

Kjempeflott lo, så fint pyntet.
klem :)

Gunn-Elin sa...

Så morsomt med de bildene :) Må le når jeg tenker på hvordan det var i husene før. Alle stuer va like og mørke. hihi.. Men LOen din ble jo så fresh da. Mange forskjellige detaljer. Og jeg liker den så godt :)
Tusen takk for at du deltar på vår skisseutfordring.
Klem Gunn-Elin

Marianne With Nor sa...

Heia! Hm har jeg sagt godt nyttår? Og takk for det flottejulekortet??? 40 år altså? Hihi ingen aldr det vel? Er det ikke rart da, når kroppen blir eldre enn en selv?
Flotte Lo'er som alltid!!!
Passer kjolen??

Klem!

Mette sa...

Kjemflott LO...du er helt rå på dette Toini!!

Snart bursdag jente:)..40 år er ingen alder...verre med meg som om et par år må skrive 50...Men uansett er en ikke eldre enn man føler seg!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så herlig LO, fantastisk med slike gamle bilder - har nettopp hentet frem noen jeg og :)Tusen takk for at du deltar hos oss i TJSC.
Klem, Anja