tirsdag, august 09, 2011

En bryllupsgave

Ikke til noen nygifte, men til min venninne og hennes mann, på vår bryllupsdag.
Når vi satt å pakket opp bryllupsgavene, ba jeg henne om å pakke opp denne. Hmm.....og ikke sto den hvem det var i fra heller :)
Hun ble bra overrasket, da hun åpnet pakken, og så at det var til dem :)
Min kjære venninne og mannen, hadde 18 års bryllupsdag, på den dagen hun var min forlover.
Han hadde også bursdag, derfor ønsket jeg å overraske dem litt ;)
Denne minialbumen laget jeg, og koblet av litt med 2-3 dager før bryllupet.
Godt å kunne få ut litt kreativitet!!
Ble vel ikke verdens beste bilder, for måtte ta bilder i hurten og furten, før dem kom ;)

I morra drar jeg på husmorferie til min kjære venninne Monika, i nord :)
Juhu, som jeg gleder meg!
Vi skal feire hennes 40 års dag. Velkommen etter, sier jeg bare, hihi. Hun har i alle år, etter vi fylte 18, kommentert at jeg er gamlest. Før 18, var det så klart ikke noe morsomt........ når jeg fikk lov til mere ;)










Ønsker dere ei strålende uke :)


Klem fra Toini


4 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Så utrolig nydelig dette var! Vil så gjerne prøve meg på dette!Er det veldig vanskelig? Dette var iallefall bare rålekkert!
Klem,Janne

Bodil sa...

Nydelig minialbum du har lagd. Tenker de ble veldig overrasket og glade for dette.
klem :)

Anonym sa...

Så hyggelig gave å få! De satte nok pris på det lekre minialbumet!
Nyyyt husmorferien! -og pass på helsa:)
(-Lekker veske under her oxo!:))
Stor og god klem fra denne kanten:)

Anonym sa...

du overraska meg skikkelig med denne gaven :) midt i pakke åpningen så fikk jeg beskjed om å åpne en pakke uten noen kort eller noe. Inni pakken var denne albumen, og det var så utrolig koselig :) I ditt bryllup og på vår 18 års bryllupsdag :) Du e verdens beste venn :) Klem fra Monika