lørdag, juli 07, 2012

Brudekoret fra"Lohengrin" av Wagner R.

Nå begynner det jammen meg bli ei stund siden jeg har scrappet........Men ble inspirert av utfordringen til gjesten som er på Gjesterommet til ScrappehusetDenne måneden er det selveste Invild Bolme. 
Med de mest fantastiske LO'er hun inspirerer over de mange land. 
Hun har gitt oss ei kjempefin utfordring som jeg med denne LO'en har prøvd meg på :)
Meg og Maiken når vi gikk inn etter toner fra Wagner R. Brudekoret fra "Lohengrin som inngangsmasj. 
Det var min kjære datter som fulgte meg til alteret. Som barna sa " i dag skal vi gifte oss" :) Og det ble vi. Barna fikk også sitte oppe ved alteret sammen med oss og forloverne. 
Presten hadde ikke vært med på det før, men syntes det var helt greit :) 
Jeg ville ha barna mest mulig med i vielsen, ettersom de begynte å bli så stor. Stor stas for dem også, på den store dagen! Sikkert like spent som mammaen og pappaen ;)
Vi hadde 1 års bryllupsdag på mandag 2. juli :)






Nå skal jeg ut å slikke noen solstråler, og nyte finværet :) Er så deilig når vi har ferie og det er slikt vær.
Mer heldig enn når vi var i Danmark i forrige uke. "Trøndervær", som vi kalte det.....hvor det ikke var sol en hel dag....og blåste mye kald vind.
Surt og kaldt var det de 2 dagene når vi var i Legoland. Det positive med det, er at køene ikke var eviglange. Så fikk prøvd mye. Om du skal til Legoland, må du prøve den nye "Polar explorer". En herlig opplevelse, som jeg prøvde 4 ganger. Hylte sikkert like mye hver gang, hihi :))

Ha en forsatt fin sommer :)

Klem fra Toini

6 kommentarer:

Vibeke sa...

For en vakker layout du har laget!!! Her var det mye pent å se på!!!:) Herlige detaljer - og de fine bildene!!:)
Du var en NYDELIG brud:):)

Kjersti sa...

Det var jammen lenge siden:) men for en lekker LO du har lagd, lekre, delikate farger og nydelig pynt!
Gratulerer med dagen som var!
Klem fra Kjersti:)

Bodil sa...

så nydelig alt på denne LOen.
Gratulerer med dagen som var.
klem :)

Tone-Lill sa...

Dette er en fantastisk vakker LO. Mangen herlige detaljer og Nydelige brude bilder,
og så kjekt å ha barna med :)
P.s min mor er på besøk og tok med pakken, reine julekvelden å åpne den. Tusen takk for det nydelige kortet som fulgte med, veldig kjekt å få :)
Ha en fin sommer

Ida / Little sa...

ÅÅååhhh Toini så fantastisk nydelig brud! :) og virkelig en lekker lo, likte godt små detaljene dine :) Takk for at du er med oss!! :)

Klem Ida

Torill sa...

Så flott en LO toini!!!
Så nydelig du var, og er:0)

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!!
klems