mandag, september 17, 2012

Herre bursdagskort

Laget et herre bursdagskort til en som ble 50 år.
Dette kortet har jeg med i Panduros utfordring Jubileum/fødselsdag. Panduro har 50 års jubileum i år :)
Gratulerer til Panduro!

Nå har jeg inntatt scrapperommet mitt litt om dagen, mest for å pakke ned litt til helgens Trøndersaksa.
Laget bidraget til konkurransen "juletid", så det er bare å levere. ATC er ferdig :)
Gleder meg masse til kursene. Alle 3 skal jeg på :))
Veldig klar for klisj og klæsj med maling, mist, gesso, og alt som det vi skal gjøre med LO, Art Journal og Tags :)





Ønsker deg ei kjempefin uke :) 

Er det ikke deilig med høst ? Så godt å nyte den friske luften, når man går seg en tur. Man får heller ikke dårlig samvittighet om man bare vil sitte inne og pusle med hobby, når høststormen uler utom husveggene........så klar konklusjon, høst er best på alle måter!! ;)

Klem Toini :)

5 kommentarer:

KinesKlode sa...

Råstilig kort! Og så heldig du er som skal på treff!
Jeg elsker også høsten!!
Nydelig å tenne lys på kvelden :)

Aquarell sa...

Flott bursdagskort. :)
Fine detaljer på dette. :)

Tone-Lill sa...

Så artig og flott kort du har laget. Liker det litt Vintage med steampunk twist, rett og slett lekkert :)

Kjersti sa...

Lekkert kort Toini, så stilig pyntet!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Vibeke sa...

Dette var virkelig flott Toini!!:)