torsdag, desember 27, 2012

Et livstegn :)

Da kommer det et livstegn fra meg :) Det begynner å bli ei stund siden jeg blogget.......
Jeg har vel hatt det man kaller scrappetørke + jeg har strikket og strikket.
Flere har fått hjemmelaget julegaver og fornøyd med det :)
Har også hatt eksamen i "Skoleassistent, kreativt arbeid med barn".
Fornøyd med karakteren som ble 5 :)
Ferdig med det studiet, men tenker å begynne med nettstudie "Tilrettelegging, spes. ped. assistent" over nyttår. Gleder meg til å ta fatt på det :)
Jeg har fått ferdig denne LOen i dag. Startet på den i høst til ei utfordring til Thats just so cute.......men ble aldri ferdig.....
Nå har jeg den med i utfordringen til They`re so cute! hvor vi skal velge ut ei utfordring til GD som har vært i løpet av 2012. Det måtte bli Renate som jeg startet med å lage den til ;)
Å scrappe sommerbilde med snøkov og nesten storm om husveggen er "bare lekkert" :)
Får en til å stenge litt ute det som skjer utom veggene. Men bare litt......


 






Dere må ha ei riktig fin romjul :)

Klem Toini

6 kommentarer:

GryA sa...

Stilig Lo! Kult med "kroken" på buret og gjerdet. Takk for herlig bidrag til utfordringen vår.

Godt nyttår!

Siv Anne sa...

Virkelig en flott layout med nydelige, duse farger.

Gratulerer så mye med avsluttet eksamen og flott karakter.

Maya sa...

Wow kul løsning på utfordringen! Utrolig tøft det gjerdet du har med! Takk for flott bidrag!

Kjersti sa...

Denne var utrolig lekker Toini, nydelige farger og herlig med sommer!
Gratulerer med flott karakter også!!
Klem fra Kjersti:)

Linda sa...

Liker alt griset med maling og mist!
Takk for at du tok utfordringen vår :)

Luce sa...

Godt nytt år og gratulerer med flott eksamensresultat :o)
Denne loen var knallflott!