søndag, desember 30, 2012

Topp 10 LOer 2012.

Her kommer mine Topp 10 2012 i tilfeldig rekkefølge.
Jeg har bestemt meg for å utfordre meg selv i 2013, med å bruke mer sterke farger på LOene og ikke minst på kortene mine. Har du ei utfordring til deg selv i 2013 ?
Alltid artig å utfordre seg selv! :)
Fant ut at jeg hadde laget så lite kort til å lage en Topp 10, så det er bare LOer i år.
I morgen midnatt går vi over til en nye 365 blanke ark og 2013. Mange har vel nyttårsforsetter........Det har jeg også. De samme som i fjor, hehe. Ned i vekt, bli sprek osv osv ;)
Sprekere har jeg vel blitt dette året, men så var det de kiloene da som kommer snikende like fort på igjen, som jeg prøver å få dem av :-/ ..........men vet hva jeg må gjøre, og det er det jeg skal bruke det nye året til !!!
Tenk så herlig at man har muligheten til å nå nye mål og få gjøre nye ting! :)........og med disse ordene vil jeg ønske deg og dine et  
riktig godt nyttår! :)












Klem Toini

6 kommentarer:

Kjersti sa...

Jammen har du lagd mange lekre LO'er i 2012, så morsomt å ha til senere:)
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Siv Anne sa...

Lekker topp 10 liste Toini.
Håper å se mange like flotte i 2013.
Godt nyttår til deg og lykke til med forsettene dine
Klem

Siv Anne sa...

Lekker topp 10 liste Toini.
Håper å se mange like flotte i 2013.
Godt nyttår til deg og lykke til med forsettene dine
Klem

Aquarell sa...

Så masse fint!
Spennende å bruke masse farger, det kan være en utfordring i seg selv. :)
Godt nyttår.

Luce sa...

Her var det mye flott! Gleder meg til å se mer fra deg i løpet av året :o)

Tone-Lill sa...

Dette var en flott samling av kreasjoner fra 2012. Utrolig mye fint å finne på LOene dine. Ønsker deg et godt nytt år og Happy Scrap :)