fredag, august 23, 2013

jente med stor J

Som jeg skrev i går skulle jeg scrappe med paljetter, og her er LOen jeg kosa meg med å lage :)
Grunnen til at jeg skulle ha med paljetter er fordi det var en kriterie til Thats just so cute sin gjestedesigner Pauline..... Og det var ei fin utfordring å få det :)
Sprayet litt rødt og lime, limte på paljetter, som jeg hadde halvperler i midten på. Hadde også på paljetter på den store J'en.
Nå er det helg, fruen er nyklipt, så det står ikke på noe, hehe :)) Ja, skal bare rett og slett slappe av med det jeg liker å gjøre og kose meg i helga.....så blir nok en tur innom rommet mitt tenker jeg ;)

Leverer den inn til utfordringen She so Cute #37




Ha ei strålende helg :)

Klem Toini

5 kommentarer:

Pauline sa...

Nyydelige farger og flott LO, kjekt å se at du er med i paljettutfordringen min!! :-)

Bodil sa...

Så flott denne var :)
klem :)

GryA sa...

Ahh..de blomsterpaljettene var jo sååå fine! Herlig fargerik Lo! Takk for inspirasjonen!

Maya sa...

Ååå kul washitape (for det er vel det det er?) Flott med de søte små blomstene! Takk for at du tok utfordringen hos TJSC!

Kjersti sa...

Herlig LO i så flotte farger - stilig med paljetter!
God helg!
Klem fra KJersti:)