torsdag, august 22, 2013

JUHU! no skal vi ta tog :)

Dette er fra Legoland 2011. Tar litt tid det her å scrappe feriebilder noen år tilbake......gleder meg til å scrappe bilder fra 2009 når vi var i High Chapparal og 2010 fra Astrid Lindgrens verden ;)
Og ikke minst fra sommerens sydentur til Kreta og fantastiske Georgioupolis. Vi har allerede bestilt på samme sted til neste år :)
Etter å ha sjekka lekser til barna og spist middag, lurte jeg meg ned på mitt hobbyrom. Og denne ble laget. Ble inspirert av fargene i So cute Color # 32,  Dermed leverer jeg denne LOen til den utfordringen.



Nå nærmer det seg helg. Første skoleuka har vips blitt til torsdag, og barna og jeg er ferdig med ferie. Og jammen er det godt å komme i normale gange igjen. Ønsker alle en fin torsdagskveld og ha også en fin fredag :)
Jeg skal tilbake til mitt rom å scrappe noe med paljetter. Det gleder jeg meg til :)

Klem Toini

4 kommentarer:

Bodil sa...

Så stilig denne var. Flott bilde :)
Ha en fin kveld :)

Luce sa...

Digger! Flott farge og papirbruk!
Nesten helg - så ha en deilig helg :o)

Maya sa...

Lekker! Svart bakgrunn er bare så tøft! Takk for at du tok fargeutfordringen til TJSC!

GryA sa...

Flott bruk av fargene, og den mørke bakgrunn gjør at bilde kommer i fokus.

Moro at du deltar hos oss. Takk!