onsdag, april 09, 2014

Flying with the stars

Da har jeg vært på SteikjerScreppa i helga. Og jammen kan jeg si at kreativiteten blomstret......og blomstre gjør det på hobbyrommet mitt nå, fordi jeg kom hjem med et noget større lager av dem enn da jeg dro ;) Det ble faktisk hele 17 LOer som ble laget i løpet av helga. Rekord! Denne LOen er en av dem.
Den har jeg med i utfordringen til So Cute Surprise - Mars - Stars.
Det er ikke ofte jeg lager slike enkle LOer. Vanskelig å lage dem synes jeg, fordi jeg vil så GJERNE ha på litt mer, men så er det ikke HELT nødvendig bestandig ;)

Ha en fin og kreativ onsdag :)
Jeg skal bruke fridagen min på å tynne ut litt på mitt hobbyrom, IGJEN!
At det trengs er i hvertfall en sikker sak!




3 kommentarer:

GryA sa...

17 Lo`er !? Wow, jeg er imponert.

Denne var superfin, og bilde var veldig kult da.
Takk for at du ble med. Tar du årets påskeutfordring også?

Siv Anne sa...

Takk for sist.
Skal si du var produktiv ja.
Masse lekkert som alltid.
Skikkelig tøff var denne, enkel og stilren

Dortesjs sa...

rigtig sød og fin