tirsdag, oktober 11, 2016

Adventskalendere ferdig

Da har jeg virkelig kost meg med å lage adventskalendere, med noen små esker som jeg kjøpte for noen år siden..... Ting tar tid, men hva gjør vel det når man koser seg så mye når det endelig blir gjort ;) Dette er den ene av de to jeg har laget.
Jeg bare måtte kjøpe den røde bilen på Panduro. Så kul synes nå jeg. Og som dere kanskje ser har jeg også kjøpt snø maling derfra. Noe så gøy!!! Ble full vinter tvert ;)
Ellers har jeg en forkjærlighet til mønsterark som ser ut som treverk. Bare MÅ ha alle typer. Ble med hjem noen etter Trøndersaksa i september, eller ALLE de jeg så, er vel rettere sagt, hehe.

Jeg har med denne i utfordringen til KaBoks utfordring #6 - Vinter

Da føler jeg at jeg er i gang igjen etter dvale i 2,5 år og det er så godt :)







Ha en super dag :)

Klem Toini

3 kommentarer:

Julia sa...

Så utrolig flott Toini!! Du er en kunstner med sans for detaljer! Klem

Toini sa...

Tusen takk Julia 😀 Godt å være igang igjen. Klem

Kreativelena sa...

Nydelig kalender, og den bilen var jo bare helt herlig. Glad for at du er igang igjen etter et så langt fravær, og håper og se mer til deg, for her kan jeg lett finne inspirasjon ser jeg ;-)
Tusen takk for at du scrapper sammen med oss i kaBoks :-)