onsdag, april 13, 2011

Nå er det vår

Innimellom dere får se hva jeg laget på Steinkjer{a}, får dere se hva jeg lager hjemme.
Denne har jeg laget i dag til fargeutfordringen til Sketchy Colors #66 - Turkis, Lilla og Grønn.
LO'en med bilde av barna, når de i fjor vår, lekte på terrassen på hytta til farmora og farfaren.
Ostekluten er festa med gesso. Fuglen er farget med lilla glimmermist og grønn dabber.
Ellers brukt tape fra Andrine & Marens Landhandleri, som jeg vant på SteinkjerScrepp{a}
Juhu, så heldig jeg var :))) Begge mønsterarkene er fra Basic Grey.








Nå tror jeg at jeg må ut å trø meg en tur, i det fine vårværet :)

Herlig at det ikke regner!! Eller da har jeg hatt bedre samvittighet, for å sitte på hobbyrommet mitt ;)

Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg får. Varmer skikkelig!!

Ha en strålende dag :)

Klem fra Toini

3 kommentarer:

Julia sa...

Fått inspirasjon du også ja :-)
Denne ble skikkelig vår lekker! Mange fine detaljer!
Jeg blir gjerne med til Mosjøen! Det hadde vært veldig koselig. Husmorferie for oss to :-)
ha en fin dag!

Bodil sa...

Nydelige farger du har brukt på denne flotte LOen. Herlig flotte detaljer.

Kos deg i finværet, klem :)

❤ Kaia sa...

For en lekker LO.
Nydelig bruk av fargene....
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia