torsdag, april 21, 2011

Steampunk kort

Da skal dere få se steampunk kortet jeg laget på kurset til Torill på SteinkjerScrapp{a}. Tusen takk, Torill for ett herlig kurs!!
Det var så artig, å få mer lærdom i steampunk. Synes det er en alle tiders og kul måte å scrappe på :)
Elsker jo å sverte ........ og så sverte enda litt mer, så den passer meg ypperlig, denne stilen ;)
Alt som er på kortet var med i kurspakken.





Ha ei forsatt fin påske :)


Jeg holder på å lager konfirmasjonskort, som jeg har fått bestillinger på. Så får laget litt nå i påska :) Ellers prøver jeg meg på noen treningsøkter på Wii Fit'en min :) Håper jo på ei slankere linje, så må no bare prøve å stå på!!! Ingenting kommer gratis, ihvertfall!! Det har jeg funnet ut etter noen år :)

Påske klem fra Toini

2 kommentarer:

mettepip sa...

Så flott steampunkkort du har laget! Vært inne og tittet i strikkebloggen din også! Jammen lager du mye fint.
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Vinhøna er en oppskrift fra Sandnes garn - et hefte om toving - nr. 19.
Her er link:

http://www.sandnesgarn.no/ProductPage.aspx?ProductId=75
Ha en fortsatt fin uke!

Anonym sa...

Wow Så kult i steam-punk stilen! Råstilig! Masse lekkert under her siden sist jeg var innom (ikke den flinkeste bloggeren..) Knallstilig mini album og LO!
Lykke til med treningsøktene;) -må hive meg på jeg også.. (-mye påskegodt i maange uker nå, men har holdt meg fra røyken i 2 mnd!) fikk ikke igjen knappen i dongeri-buksa! ;(
Ha ei fin uke videre:) Go klem, T