lørdag, februar 04, 2012

Adore you.....wherever you are.

Fine ord å gi til noen. Papiret med de ordene er fra ei blokk (6x6) fra My Mind`s Eye.
Damen har jeg klippet ut fra et ark fra TH.
Torsoen er pyntet med kjole (ark ?. Prøver å bruke restepapir ;) halvperler til smykke.
Blomsten og blonder fra premien fra Maya.
Torsoen og ordene "Adore you" har puter under seg, for å få 3D effekt.

Ellers så snør det VELDIG MYE her i dag. Kaldt er det også, så et herlig vær å være inne i :) I dag skal jeg kikke på skiskyting, strikke, og kanskje fortsette sånn smått med rydding i hobbyhula mi nede. For må jo bare innrømme at ryddinga jeg skulle gjøre her om dagen heller ble produksjon av kort, og dermed enda mer rot!! ..........kosa meg i rotet har jeg gjort ;-D





Har kortet med i utfordringen til Vintage udfordring # 35 - Lag et vintage prosjekt i 3D.

Ha en strålende lørdag :)

Toini

5 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig!
Lekre farger og flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
Klem, Heidi:)

Pia sa...

wow så flot kort og nydelig foldet kjole, smukke vintage farver
knus Pia

Connie sa...

Åååååå rå stilig :O)
Helt herlig.

Klem Connie

Grethes scrappehjørne sa...

Hei.
Så mye fint du lager.
Lekkert kort med flotte farger og detaljer.:)
Ha en fin dag.
Klem Grethe

Linda's Dillerier sa...

Nydelig, utrolig stilig med den kjolen.
Tusen takk for at du deltar på vintage utfordringen.