onsdag, februar 08, 2012

Kjærlighetshjerte

Det er hva jeg har laget til min kjære mann. Med bryllupsbilde av oss på, skal han få et hjerte med noe han er innmari glad i "godteri"! Og den må jeg nok fyll opp, for eska er tom. Og den er tom fordi underskrivende har nok spist innholdet all alone.....(scrappegodis)
Denne hjerte eska er laget til 1 utfordring til Anonyme Timeglasset - Valentine eller kjærlighet, og fargen Rødt eller Rosa som hovedfarge. Min farge er som du ser rødt.
Brukt metalltape på og farget med rød maling. Metallpynt fra Kort Hobby.




I dag er det strålende vær, så må vel ut å gå meg en tur og nyte det :)

Ha en strålende dag du også :)

Klem fra Toini

5 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig dekorert eske. Mange fine detaljer på denne :)
Klem :)

Pia sa...

wow så smukt bidrag til As udfordringen, lækkert med formen på boxen og dejlige farver
Knus Pia

Sivic sa...

Knalltøff!!
Denne blir han nok glad for : )
Stilig med rødt på metalltapen !!

Connie sa...

Så stilig.
Denne faller nok i smak.

Klem Connie

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig eske du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja