tirsdag, februar 14, 2012

Mammas kjærlighet

Da har jeg laget den siste oppgaven til Anonyme Timeglass - Fri oppgave, men fremdeles tema Valentines eller kjærlighet.
Har vært en artig, kreativ og koselig runde dette her. Glad jeg meldte meg på, for var i tvil om jeg kom til å greie å lage alle oppgavene......Jammen gjorde jeg ikke det ;)
Min siste LO handler om min kjærlighet til barna. Når siste oppgaven kom, skrev jeg diktet som står på LOen..........
En annen ting jeg har hatt kjærlighet for på denne runden, er hvit krakelering og glossy og krakelerings accent, hihi.
Sydde et hjerte på arket og ene kanten. 3 runder med siksing og vanlige sting ble det :) Litt amokk, men kosa meg da. Liker så godt dette bildet av barna. Ble tatt i barnehagen i 2008, derfor et 8 tall i pynten. Måtte bare stemple den sola, for ville ha Loen litt barnslig. Og da måtte jo bare bamsen i trekkvogna også med :) Den er fra et gammelt klippeark fra Panduro.







Her blåser og regner det noe så gæli, så i dag skal denne kroppen bare ut høgst nødvendig.

Du må no ha en fin dag uansett vær og vind :)

Klem fra Toini

4 kommentarer:

Pia sa...

wow så nydeligt lo med mange fine detaljer, så sød med bamsen i legevognen ja mange detaljer at få øje på. Tusind tak for hilsenen
knus Pia

Anja´s kortkreasjoner sa...

:) For ett lekkert bidrag
- må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
Klem fra Anja

Bodil sa...

Så nydelig denne var.
klem :)

Vibeke sa...

Hei hei:)

For et nydelig, vakkert og rørende dikt du har skrevet - og dette er jo bare så riktig!!:)

Og layouten din ble jo en liten skatt. Denne bør opp på veggen i glass og ramme. NYDELIG!!:)

Ha en fin dag:)