tirsdag, mars 06, 2012

Tro du kan!

Må si at jeg storkoser meg når jeg holder på med Art Journal :) Har sittet å klipt ut motiver ut av blader. Da strømmer jo så klart ideene på :) ........Når det gjelder tekster osv, for bakgrunnen kommer i det øyeblikket jeg begynner å spraye, stempler, farger og heile greia. Egentlig hadde jeg tenkt en annen tekst til denne, men den ble litt for dyster i forhold til siden, så fant en annen. Blomstene, solen, skyene, muren og de grønne stråene (?) er farget med akvarellmaling. Ellers brukt glimmermist på bakgrunnen. Svertet på boksidene og kantene. Ble egentlig veldig fornøyd med denne. Den gjør meg faktisk veldig glad ;) Kanskje den fine gule sola ?.... Og budskapet er heller ikke det verste!!

Har denne AJ med i mars utfordringen til Scrappiness creates - Lag din egen bakgrunn

 


Ha en kjempefin dag :)
Tusen takk for de koselige kommentaren jeg får :) Setter veldig stor pris på dem!

Klem fra Toini

6 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawww den er flot, synes det er såå svært Aj
klemmmm

Bodil sa...

Åååå denne var kjempefiiiin :)
klem :)

Siv Anne sa...

Ja denne skal du være storfornøyd med. Så herlig vinkel på siden og fargene var bare supre. Skjønner denne gjør deg glad.

♥ Mys ♥ sa...

Herlig side - skjønner godt du er fornøyd med den. Likte så godt sola og det rundt den:)
Har fått dilla på AJ selv:)
*Klem*

Maya sa...

Utrolig lekker AJ!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! :)

Broggis sa...

Utrolig vakker, ja rett og slett herlig AJ! Denne likte jeg godt!