mandag, april 23, 2012

Lille frøken nattkjole

Maiken elsker å gå i nattkjole til langt på dag.......og det gjorde jeg også når jeg var lita, så eplet faller ikke så langt fra stammen ;)
Denne LO'en laget jeg på treffet forrige helg. Hadde laget meg et kit med forskjellige ting jeg har hatt lenge. Arkene har jeg hatt i minst 4 år..... Greit å lage seg en MÅ bruke kit. Får brukt mye forskjellig jeg egentlig synes er fint, men bare ikke greid å bruke. Ikke alt er like gammelt da.
Laget den til utfordringen til Anonyme Scrappere # 43 - Shabby chic med mist







Du må ha ei fin og kreativ uke :)

Klem fra Toini

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så søt ei lita frøken Nattkjole da!! Vakre farger, kreativ og en kjempehærlig LO:)))

Takker for hilsen!
Stor klem til en ung dame fra en annen:)

Vibeke sa...

Så utrolig flott!! Elsker den!!:)