mandag, april 09, 2012

Onkel og meg

Herlige Lene Neby er den som nå er flyttet inn på gjesterommet til Scrappehuset, 
og hennes utfordring er : Lag din egen bakgrunn

Ble en enkel klisj og klæsj med glimmmermist og stempel og tape. Tapen har jeg også hatt på bokstavene O og M. Pusset med sandpapir, så de ble litt slitt. Blomsten har jeg laget selv av restepapir.






Da er det siste dagen med fri, før den vanlige døgnrytmen skal inn i kroppen igjen.....
Jeg skal begynne å pakke til helgens store begivenhet, SteinkjerScrepp{a} :))))
Gleder meg sykt!!!

Kos deg den siste fridagen :))).........og resten av uka.


Klem fra meg til deg

9 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig LO og så fint det ble med tape på bokstavene.
klem :)

Lene sa...

Denne ble superstilig ! herlig å se alle bildene av detaljene du har med på denne ! ME LIKE!!!!!
Sees snart på screppa! GLEDER MEG!

Ida / Little sa...

Herlige Lene og Herlige Toini! Dette var bare rett og slett HERLIG det! :) Digger fargene og tape på bokstavene og noen inni en annen bokstav, helt herlig! :) Takk for at du er med på utfordringen vår!! :D

Ida

Torill sa...

Hærlig bakgrunn, Toini!!
MEN jeg digger den grønne tapen du har brukt jeg da! DEN var strålende lekker!!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår! OG om 3 dager.... klems

*marion* sa...

Så kult med den grønne tapen å det at du har fått den til å sle slitt ut , digger fargene å detaljene , takk for at du er med

Anonym sa...

SÅ fin denne var!!!
Kult med tapen ja! Elsker washi!

Vibeke sa...

Så kul!! Digger bokstavene dine!!:)

Kjersti sa...

Herlig LO med lekre farger og pynt!
Klem:)

Bente sa...

Så herlig LO du har laget:) Digger bakgrunnen, fargene og pynten til bildet:) Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!