tirsdag, april 03, 2012

Rosa og krem

Enda ett påske egg herfra :)
Dette har jeg malt med distress crakle paint " tattered rose" 
Helt nydelig farge, sier jeg som omtrent hatet rosa.......før jeg fikk meg ei datter.
Og hun skulle helst ikke ha på så mye rosa klær det første leveåret. 
Nå kjøper jeg mye rosa til henne og jammen meg 
finner du ikke rosa i stua mi til og med.......så lett kan man forandre seg, hihi :)

Har egget med i utfordringer til :
Sketchy Colors # 111 - Fargene Rosa og Krem




Her snør vi inne om dagen, så skikkelig påskekos innendørs :)
Får gjort litt nyttig innimellom sløvinga da.
Jeg har virkelig tatt fatt på rydding........på hobbyrommet igjen. Blir aldri ferdig med det, hihi.
Har lagt klart noen ark og finner diverse jeg vil bruke på en LO........det ligger der å frister, men skal jeg bli ferdig med ryddinga før jeg får laga noe. Det skal bli en glede å scrappe i det "nye" ryddige rommet.


Ønsker deg og dine ei fin påske :)

Påskeklem fra meg til deg

6 kommentarer:

Lene sa...

Et kjempedelikat påskeegg. Krakelering er veldig lekkert og fargene du har brukt er nydelige. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

Bodil sa...

Kjempefine påskeegg du har lagd :)

God Påske
klem :)

Lena Katrine sa...

Stilig kreasjon med flotte detaljer! Takk for at du deltar hos SC denne gangen - lykke til, og god påske!
Klem, Lena Katrine

Anonym sa...

Nydelige Påskeegg!!

Ha en strålende PÅSKE
Klem fra mæ

Karen Elise sa...

Nydelig! Herlige farger, og lekkert dekorert! Jeg likte veldig godt effekten med cracle-paint!
~Karen Elise~

Vibeke sa...

Så nydelig dette var!! Herlig med krakkeleringen!!

Bare 1 uke igjen til Steinkjer:):)