onsdag, mai 05, 2010

Skissedilla # 58

Denne uken til Skissedilla, var det Brit som har laget denne herlige skissen som du kan se her.
Jeg har et gammelt bilde av gammeltante Lina, farmors søster. Ett passbilde, som jeg syntes passet godt til denne skissa. Var veldig glad i denne dama, som døde for mange år siden. Man kan vel si at jeg / vi barna, ble noe bortskjemt med gaver :) Hadde ikke barn selv.



Brukt papir fra Kaisercraft, blonder, sommerfugler som jeg har svertet med chalk dark brown og hatt frost glitter. Filmstrimle jeg har klipt opp, tags, shiffonbånd, perleswirl, anheng i sølv. Bokstaver fra Panduro.

Ha en strålende onsdag :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Virkelig flott:) Elegant dame!
Stilig med den film-strimla!
Klem T

Lula sa...

Så nydelig side du har laget:) Herlig å scrappe gamle bilder og det virker som hun betydde mye. Flott vintageside

Takk for at du deltar

Mette sa...

Såå nydelig LO Toini!! Flott bilde og nydelig mønsterark som passet så godt til bilde!! Moro å ta vare på gamle minner på denne måten!

Klem Mette

Guro sa...

Nydelig LO!!! Fint å bevare spesielle minner på en sånn måte:-)
Søte detaljer...
Gratulerer så masse med seieren under og, så morsomt!!!
Kos deg masse med premien :-)
Klem Guro