fredag, mai 14, 2010

Vår flinke hjelper !

ScrappeHuset har i denne utfordringen Scrapp ordet # : Rutiner. Til oss har vi en rutine på støvsuging til helgene og med små barn ellers i uka også :) Her har vi Henrik som skal hjelpe til. Synes han er flink, jeg. Første gangen og har dreisen på det, hehe.......sett og lært bra !!




Har brukt papir fra Melissa Frances. Det har jeg sikset rundt, bølgepappen sikset jeg fast på den blå bazzillen. På bølgepappen hvit maling og det har jeg brukt til sirklene også. Limte på bølgepapp på en A'en. Den står for hvor gammel Henrik var når han støvsuget. 1 år og 4 mnd. 1 er 1 cm på båndet. Journaling tickets fra Tim Holtz. Den har jeg stiftet fast. Gutte charms fra Kuttut.

Ha en fin fredag :)

3 kommentarer:

Torill sa...

Så utrolig flott!! Digger rundingene:0)
Støvsuging er definitivt en rutine-ting:0) Bra dokumentert:0)

Ha ei strålende flott langhelg!!

ingeborg sa...

For en fin side, og for en flink gutt du har.

linn kr/sykepleier sa...

Stilig bølgepapp-bokstav. Kult med rød tittel mot den blå bakgrunnen. Tøffe sirkler og.

Så praktisk med slike små hjelpere. :D

Takk for at du deltar. :D