søndag, juli 24, 2011

Koffert

Omsider har jeg anskaffet meg Big Shot, og når jeg var på Bikuben kjøpte jeg meg blant annet koffert diesen fra TH. Den runde og tagen inni er også fra TH. I utfordringen til Vintageudfordring # 25 - skal man bruke minst 3 forskjellige dies/puncher. Brukte punch på arket inni kortet + de 3 diesene. Altså 4 forskjellige.
Om du skulle lure på noe, bare spør :)






Nå skal jeg ut å nyte finværet :) Spille spill med min datter. Kjøpte oss Mix Max på ferieturen. Et artig spill :))) Ha en fin dag du også :) Kjempekoselig at du stikker innom bloggen min :)


Klem Toini

4 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Mycket vackert! Tycker mycket om dina dekorationer. Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

Bodil sa...

Kjempefint koffertkort. Stilige detaljer.
Den diesen må jeg jeg sette på ønskelista, for ja...jeg har dilla på dies og Big Shot har jeg hatt i mange år og nå har jeg jo kjøpt den største av de også :) Den er bare helt topp :)
klem :)

Pia sa...

super lækkert kuffertkort med søde detaljer
Ha en flot uge
knus Pia

Connie sa...

Så stilig :O)
Kos deg med fint vær.
Klem Connie