lørdag, januar 28, 2012

Mens jeg venter.......

.......på å få bilder i innleggene mine, har jeg brukt tid på å stanse ut blomster og annet av restepapiret mitt (de minste bitene)
Blomstene har jeg hatt vann på og krøllet dem, så nå holder jeg på å brette dem ut igjen. Er nok sikkert en 200-300 blomster i hvertfall........så tar tid ;)
Fikk laga et innlegg med bilde på torsdag, så happy!! .......i ca 10 min. Skulle gjøre en forandring på ei kobling, da det skjedde. Bildene, alt,  ble bare masse tegn og bokstaver. Ikke var det HTML heller ???
Så det var bare å slette innlegget, for det var jo ikke noe å se på lenger. Måtte slette bidraget mitt inne på utfordringsbloggene jeg hadde lagt inn også........
Får opp mye error til blogger, så blogger er ikke helt på topp til meg i hvertfall! Alt annet på internett går sin vante gang, så det kan ikke være nettleseren heller.....
Time vil sjå.....
Ellers så glede jeg meg stort til Steinkjerscrapp[a] i april. April kan ikke komme raskt nok ;)
Skal bli så koselig med ei laaaang helg, med verdens beste hobby :-D
Nå skal jeg forsette med blomstene på rommet mitt, og kose meg med papir og rydding (for jammen meg trenger det å ryddes en del igjen)
Har vel litt for mye saker og duppeditter. Jeg ikke bare tror det, men vet!! hihi. Men så artig å kjøpe, og så kjøpe litt til......for ideene er jo der, bare det å bruke det som gjenstår......
KJØPESTOPP til april!! Nå står det svart på hvitt, så nå må jeg vel greie å holde det ?-D

Du må ha ei riktig fin helg :)

Klem fra Toini

2 kommentarer:

Bodil sa...

Dumt når ting ikke virker. Høres spennende ut med hjemmelagde blomster, vi får vel se de engang :)
klem :)

Cecilie sa...

Så kjedelig når ting ikkje virker. Eg har opplevd noko liknande to ganger. Første gangen var det eit bilde eg hadde lagt inn i et innlegg som det var noko gale med, med en gang eg fikk sletta det,så gikk alt fint. Andre gangen eg opplevde det så var det fordi eg prukte Picasa, dvs eg blogga direkte fra redigeringsprogrammet. Håpe det løyse seg hos deg snart, lykke til .