torsdag, januar 12, 2012

Scrappehusets blogcandy

Sjekk her da!
For noen fine premier 2 stk kan vinne!
Må jo bare innrømme at jeg krysser fingre og tær, at jeg er en av de heldige ;)
Og hva er årsaken til at 2 kan bli heldige vinnere?
Jo, Scrappehuset feirer at de har over 300 000 gjester som har vært på besøk til dem :)
Og skjønner grunnen for at både jeg og de andre gjestene titter innom på besøk!
En bare helt herlig og spennende utfordringsblogg. Selv om jeg ikke rekker å være med på alle utfordringene, er de bare så bra og utfordrende :)
Huset fornyer seg også innimellom, tar bort noe, for å komme med andre spennende ting.
De er en veldig inspirerende gjeng alle sammen. Og så bra de har forskjellige stiler.
Da greier de å inspirere hele paraden med gjester ;)


Takk damene i huset for at dere vil bruke tid til å utfordre og inspirere oss!!

Klem fra ei som blir veldig inspirert av dere :)

3 kommentarer:

Torill sa...

Tusen takk for utrolig koselige ord, Toini!! Det setter vi veldig stor pris på!!
Og tusen takk for at du ble med på candyen vår!!
God helg!!
klems

linn kr/sykepleier sa...

Du er super. :D
Tusen takk for masse skryt! :D
Flott at du deltar! :)

MinHage sa...

Hallo Toini, og takk for sist!
Det var en koslig sammenkomst...

Arti' at du var innom og la igjen spor på bloggen min...

Kul den grønne puffen, skulle gjerne tatt en nærmere titt på den.

Klem fra andre siden av fjorden :-)