onsdag, februar 03, 2010

24 timer for lite i døgnet ........

........føles i hvertfall sånn !!! Har så mange jern i ilden for tiden, at jeg går i surr. Hmm, hva skal jeg gjøre i dag ? Maler og pynter med decoupage, strikker, hekler ........ Ja, og så har jeg så lyst til å tove egg, scrappe, lage kort, ordne og pynte i heimen, virkelig rydde i huset, for det trengs noen plasser og ikke minst så skulle jeg ha trent masse. Det er det jeg sier, det er for få timer i døgnet. For så klart greier man ikke å gjøre alt dette, sånn fortløpende.......ÅÅÅÅ, blir stressa jeg, noe min samboer synes er noe rart, ettersom jeg for det meste er hjemme om dagen. Hmm, her må jeg ordne en plan........ Noe av det jeg plundrer med om dagen, får dere se snart.
Vinterhagen er snart ferdig :)))) Så i går var jeg og kjøpte inn litt på Ikea. Blir bestandig mere finesser derfra, enn hva jeg har tenkt. Men pyttsann, bare koselig å bruke litt peng :)
Innkjøp av ellipsi apparat ble også gjort, så nå har jeg ikke noe unnskyldninger å ikke trene.......
Ja, så slik går no dagan :))) Man skal ikke klage.

Ha en strålende dag :)

2 kommentarer:

Mette sa...

Kjære Toini :-)
Jeg kjente meg igjen i det du skriver..slik har jeg det også til tider.Høres ut som du har fullt opp å gjøre...men det meste er jo koselige ting :-)
Jeg lager meg som regel ei liste over det jeg har tenkt å gjøre, rekker jeg ikke det ....har jeg lovet meg selv å ikke bli stresset... Men det er ikke like lett bestandig.
Gleder meg til å se hva du har laget!
Ha en fin kveld
Varme klemmer Mette

Mette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.