fredag, februar 05, 2010

Mine puslerier siste uka

Som jeg lovet tidligere i uka, skulle dere få se noe av ukens puslerier. Her har jeg fått tatt bilder av 6 av prosjektene.

Hengerne har jeg malt og pussa. Heklet rundt opphengskroken. Noen har jeg hjerter på og noen kroner.

Brettet er malt svart på kanten først. Tatt på stearin, malt hvitt og pussa. Rosegreinen er decoupage. Stemplet på "carpe diem". Malt hvitt over og gnikket bort litt.

Boksen m/huskelapper har jeg malt, pussa, decoupage på lokket og limt på blomsterbånd rundt kanten på lokket.

Hjerteboksen er malt og pusset. Her hadde jeg svart grunnfarge. Tok stearinlys på kantene. Malte hvitt over. Pusset kantene, og da kom det svarte fram. Rosen har fått en bling i midten og rundt lokket har jeg limt på rosa zikk zakk bånd.

Har malt litt hvitmaling under decoupage engelen. Rub ons "note" blomsterbånd og pyntet med roser og trådsløfe nede i hjørnet.

Malt rammene hvite. Svertet kantene med distress. Lakket. Brukt mønster ark som bakgrunn. Ansiktene har jeg brukt decoupage på kartong. Til slutt Karen Marie klipp ramme over.

3 kommentarer:

Mette sa...

Kjære vakre vene...sååååå mye nydelig du har laget!!!
For det første er imponert over hvor mye du har laget!! Jeg synes alt du har laget er bare så flott! Eskene var bare sååå lekre, tenk å ha små hemligheter i de ..fnis... Boka var også helt herlig med det flotte motivet og de lekre detaljene!! Ble litt misunnelig på kleshengerne dine, de var sååå søte!!!
Jeg kommer tilbake senere for å kikke mere på dette, tror også jeg må lage meg sånne kleshengere:-):-)
klem Mette

Julia sa...

Så utrolig produktiv du er Toini! Syns ikke du skal være stessa over det du ikke får gjort når du har laga så mye fint i det siste!! Gleder meg til å treffe deg snart igjen :-)
Jeg håper og tror jeg finner frem litt papir og krativitet snart;-)
Ha en fin dag!

Torill sa...

Så utrolig masse lekkert du har laget!! SÅ STILIG!!
De kleshengerene var virkelig min store favoritt!! KNALLfin!!

Jasså - du har lagt merke til at jeg lager lite kort altså... hmmm skjønner ikke det... hi hi!
Kort lager jeg sånn innimellom, men ikke mye, nei! Så du har helt rett - det er sjelden. MEN jeg koser meg veldig med fargelegginga av stempelmotivene:0)

klems!!!