onsdag, februar 17, 2010

Mitt første brettekort -staffeli

Her har jeg laget mitt første brettekort (staffeli). Jeg har klippet ut ei bursdagsjente fra ett nytt klippeark designet av Inger Harding. Skulle egentlig ikke ha flere klippeark, men....... ;)
Jenta har fått glitter på kjolen, og på pakkesløyfe, blomst m/bling på hatten og og skoene bling.
Laget et belte med stemplet gratulerer. En lenke med hjerte fra beltespennen. Ellers pyntet med blonder, en brads med hjert, blomster og en rubons sommerfugl.

Når jeg setter det opp, har jeg stemplet "hurra........, og limt på et blomsterbånd rundt kantene.
Det er sjelden jeg har pyntet mye inni kortene, men er blitt inspirert av alle dere flinke kortlagere ;) Så her har jeg laget 2 paneler. Den ene har 3 blomster, klipt fra klippearket.
Den andre har fått ett bånd, og en pakke klippet ut fra klippearket. Der har pakkesløyfen fått glitter.
Ja, da var jeg ferdig med det første, og dette var morsomt å lage, så det blir vel flere :)

2 kommentarer:

Kirsti sa...

Så fint det var!

Mette sa...

Wow, så nydelig dette kortet var Toini!! Stilig med slike brettekort og ikke minst masse søte detaljer og pynt som pryder det!!
Klem Mette