mandag, februar 22, 2010

Rammstein - Vallhall 18.februar - 2010


Jeg var på konserten til Rammstein på Vallhall, torsdag 18. feb. Å, fy flate for en konsert !!!! Skikkelig herlig, må jeg bare si !!! Så ønske om Bergen i juni er veldig STORT ! Men det koster, så vi får se .......
Jeg er ikke den som raver høyest i terrenget, så jeg så ikke så mye av selve scena, men med det lys, flamme og kanonshowet, så gjorde det ingenting !!! Som jeg sa til min samboer: " skulle hatt ei kasse å stått på. Eller forresten nei, den hadde jeg tryna av ganske raskt", for jeg sto ikke akkurat rolig, hehe :)))))
Var hva man kan si ganske så "skutt", når vi kom hjem på fredag. Fikk til og med ikke med meg Bjørgens gull. Da sov jeg godt. Skulle på jobb lørdag, så måtte laddes opp litt igjen :)
Mange når de ser meg tror ikke jeg har slik musikk smak, men skinnet bedra, hehe ;)
Er vel ei heavy kjerring, som ser ut som ........ Ja gudene skal vite. Elsker svarte klær, men går vel ikke med i det formatet heavyrockerne gjør, for å si det sånn ;) Jeg bruker svart for å forminske tykkheta, tror jeg da !!!! =)))
Dette var en opplevelse jeg hadde gledet meg til i mange måneder. Og opplevelsen ble innfridd maksimalt !!!
Nå er jeg begynt å komme meg til hektene igjen, så nå blir det mer blogging igjen :)
Ha ei fin uke !

4 kommentarer:

Mette sa...

Heisann
Det høres ut som du hadde det helt toppers på konsert...ble nesten revet med av å lese om det...fnis... Min sønn på 23 er også fan av dem:-) det er vel ikke det jeg hører mest på , men det er godt vi er forskjellige:-)
Guttekortet ditt under her var skikkelig kult,stilig med dragen!!
Klem Mette

Lill sa...

heihei.takk for koselig kommentar på bloggen min:)
flott blogg du har..
ha en forsatt fin kveld
Lill

T:o)ve sa...

Rammstein fikk jeg ikke med meg, men håper jeg får bli med husbonden på Metallica-konsert i Oslo i april ;)
Takk for koselige kommentarer på bloggen min! Det er så kjekt å se at det er flere fra midt-Norge her i blogglandia :)
Ha en videre strålende vinterferieuke!

Anonym sa...

He he -det tar tid å komme til hektene etter no sånt ja:) Hørtes knallstiligt ut da!
Go klem, Tove